dimarts, 11 de setembre del 2007

El primer torneig puntuable

Com ja deia teníem pressa per participar en algun torneig abans que en David haguès de sortir al camp de Teià defensant la samarreta de l'equip d'iniciació de Castellò-Empuriabrava.
El primer torneig que hi havia més a ma era l'"expres" dels dimecres de Castell de Godmar, així que després de dinar vem agafar el cotxe i amb les indicacions diverses, i l'ajuda inestimable del tomtom, ens vem dirigir cap a Badalona, amb l’Anna a participar en el torneig malgrat no coneixíem el camp de res,.
Ens vem apuntar i ens vem dirigir a la sortida on ens van emparellar amb dos jugadors més, en José i en Jordi. Cal dir també que hi havia que esperar torn per sortir. Jo ja m'ho esperava tot, en Jordi sortia amb dos pals, un putt i un wedge de 56º.
Quan vem començar a parlar es van veure les diferències de cada parella, el nostre objectiu era acabar entre els 72 i els 80 cops, el d'ells acabar entre els 50 i els 54 cops. A mi em va tocar marcar la tarja d’en José on figurava un hcp de (+) 4. Després mirant la web de la Federació he vist que està en el num 36 del ranking.
No faré una descripció exhaustiva del camp, la podeu trobar a la web d’en Quim Riera, ara el que si que us puc dir és que és un camp de dos pals, com anava en Jordi, wedge i putt; és un camp on cal anar molt bé de direcció doncs els carrers són molt estrets i cal saber mesurar molt bé les forces, doncs tot són terrasses i, normalment, jugues de terrassa superior a inferior. No té res a veure amb Gualta ni amb Castelló, malgrat aquest últim només l'hagi vist de nit.
Vaig veure el primer "Hole in One" de la mà d’en José Posilio i vaig gaudir dels consells que ens anava donant en Jordi Clotet, a qui sempre els hi agrairé, de la mateixa manera que intentaré guardar la bola que em va regalar al finalitzar l’últim forat del torneig a les 9 en punt del vespre, gairebé sense veure’ns. El resultat final ha estat de 80 cops malgrat que l'important és anar sumant resultats per aconseguir el handicap.
Molt agradables les persones de la recepció del camp on estan apostant per l'escola de golf per a nens i nenes. Si l'Anna vol em sembla que la inscriuré per tal que hi faci les classes per aprendre a jugar. Em va donar molt bona impressió més que la instal·lació el tracte de les persones que hi ha.